Minggu, 17 Juni 2012

Alsmaar hoger

Artikel in Twentse Courant Tubantia. De publicatie van een artikel van Hakkert in de krant Tubantia. Niet dat ik nu met hamer en beitel de lijsten te lijf ben gegaan, integendeel.Enige terughoudendheid is hier wel gewenst, oude lijsten zijn zeer kwetsbaar.Naar aanleiding van het artikel ontving ik een telefoontje: een ouder echtpaar ging van Haaksbergen naar een flat in Enschede verhuizen en hadden een oude schilderijlijst over, of ik daar belangstelling voor had.Natuurlijk had ik dat. Toen ik de lijst ging ophalen, belandde ik in het penthouse van de Twentec-toren aan de Boulevard, pal tegen over het hoogste pand genaamd de "Alpha" woontoren. Het gebouw rijst momenteel boven alles in de stad uit. In deze tijd willen de bouwmeesters in Enschede alsmaar hoger bouwen.Zie de foto van de woontoren hieronder.....

Detail ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar