Minggu, 17 Juni 2012

Mijn eerste bericht

Zoals heer Olivier B. Bommel zei, ik heb een groot denkraam.Er is veel te (be)zien. Ik ben bv. geinteresseerd in alles wat met media en met fotografie te maken heeft.Sinds de komst van het digitale tijdperk is mijn leven als nieuwsgierig fotograaf hevig veranderd.Nu zit ik mijn halve leven achter de computer en zolang de techniek het toelaat zal dat wel zo blijven.Alle antwoorden op mijn vragen vind ik op internet en al mijn nieuwe foto's zet ik in digitale mapjes.Voor mijn werk als beeld en informatiewerker in het museum zit ik ook de hele dag achter de pc en thuis verzamel ik mijn muziek in Itunes en mijn correspondentie in Outlook.De computer is niet meer weg te denken uit mijn leven en ik wil er steeds meer van weten.Alsmaar verbeteren de programma's en als ik niet ieder jaar naar een update-cursus ga om bij te blijven loop ik onmeunig achter.Er is nog zoveel te leren en ik denk telkens: ik weet te weinig; ik kan er nog meer uithalen!Toch is dat niet gezond, want de werkhouding

Detail ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar